دلم گرفته......

دنیای من

دوستانه وشاد

 

من خودم بودم ویک حس غریب که به صد عشق وهوس می ارزید       

 من خودم بودم ودلی که صداقت می کاشت

           گرچه درحسرت گندم پوسید

                                     من خودم بودم وهر پنجره ای

که به سر سبزترین نقطه بودن وابود  وخدامی داند که سادگی از ته دلبستگی ام پیدابود 

من نه عاشق بودم ونه دلداده گیسوی بلند

ونه آلوده به افکارپلید..... 

 

من همونم که همیشه غم و غصم بیشماره...
اونکه تنها ترینه حتی سایه هم نداره...

 

تنهايی را دوست دارم زيرا دروغی در آن نيست ...

تنهايی را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ..

ما از تبار شبنم و آهیم
یک لحظه ایم ! کوتاه کوتاهیم
با گریه ی مهتاب می آییم
با خنده ی خورشید می میریم
خطی میان آه تا دم
آه ... آدم



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت10:55---28 مرداد 1391
سلام . ممنون از حضورتون . خوشحال می شم باز هم به وبلاگم سری بزنین و در خصوص مطالب اون نظر بدین . پیشاپیش عید سعید فطر رو هم تبریک عرض می کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,ساعت 10:48 توسط زهرا|


آخرين مطالب
» دنیای من....
» سلامی دوباره....
» امام حسین (ع)
» بابت نبود چند ماهه
» دلم گرفته......
» ویژه شهادت حضرت علی (ع)
» عشق چیست؟!!!
» بدون شرح
» مطلب ارسالی از سرنوشت
» ولادت سه نور تابناک ولایت
» چرا به همدان همه دان گفته میشه" بر اساس یه داستان"
» مبعث رسول اکرم (ص)
» اینو نخونی بد چیزی رو از دست میدیا.....
» حکایات جالب وخواندنی(طنز ایرانی)
» اس ام اس خنده دار جدید.....
» آموزش بدست آوردن عشق
» اشعار طنز
» به مناسبت روز پدر
» داستان های کوتاه و خنده دار
» داستان بخت بیدار
» چطوری امضا می کنی؟؟؟
» دانستنی های بامزه:
» چگونه شادتر زندگی کنیم؟
» 6 دلیل خوب برای خواب بعد از ظهر !
» چرخ زندگی تان خوب می چرخد یا ، بد ؟
» چه قدر عجیبه؟!!!
» تقدیم به مادر عزیزم
» داستانی از آلبرت انیشتین
» اس ام اس عاشقانه
» برای دلهای گرفته
Design By : MohammadDesign.IR